TRIPPELBOLL!!!!

TJÄNNA ALLIHOPA!
TRÅÅKIGT idag dah!.. Inget roligt som hänt,,, eller jo! Det var ju trippelboll idag på skolan.
Vi spelade igår mot några 8'or som inte riktigt hade det kul på plan hehe, vann med 74-10 tror jag :P
Men idag så fick vi allt bita i..^^ Mötte 8c1 tror jag det var, dom hade ett jädra tryck.. ^^
Först i fotbollen tog vi 11-5 tror jag,, sen i innebandyn så tog vi över till 20 tal nånting minns inte ^^
Men sen när vi gick vidare till Volleybollen fick vi allt bita i. vi höll oss jämt, men sedan börjar dom komma över.
Vi tappar bollar etc.. så ja vi förlorade med 38-41.. TRÅKIGT, men spännande vare! :)
Annars har jag degat, prov imorgon i matte kommer gå åt helvete, aja det gör mina prov alltid, hehe! ;D
Blir nog till att "INTE FUSKA" (ironist) HEHE! Aja, langar upp dagens (Eller gårdagens) låt oxå! PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0